Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Louis Cruises 2014: νέοι προορισμοί, θεματικές κρουαζιέρες και βιώσιμη ανάπτυξη

Louis Cruises 2014: νέοι προορισμοί, θεματικές κρουαζιέρες και βιώσιμη ανάπτυξη

Η Louis Cruises, εγκαινιάζοντας ουσιαστικά τη φετινή ελληνική κρουαζιέρα, ανακοίνωσε σε σχετική συνέντευξη Τύπου τα φετινά της προγράμματα, τη στρατηγική της τοποθέτηση ως μοναδικής εταιρείας με αφετηρία ελληνικά λιμάνια και το όραμά της για βιώσιμη και ισόρροπη ανάπτυξη της κρουαζιέρας με την εισαγωγή νέων μοναδικών προορισμών. Επίσης, για πρώτη φορά φέτος η Louis Cruises εμπλουτίζει […]

Η Louis Cruises, εγκαινιάζοντας ουσιαστικά τη φετινή ελληνική κρουαζιέρα, ανακοίνωσε σε σχετική συνέντευξη Τύπου τα φετινά της προγράμματα, τη στρατηγική της τοποθέτηση ως μοναδικής εταιρείας με αφετηρία ελληνικά λιμάνια και το όραμά της για βιώσιμη και ισόρροπη ανάπτυξη της κρουαζιέρας με την εισαγωγή νέων μοναδικών προορισμών.

Επίσης, για πρώτη φορά φέτος η Louis Cruises εμπλουτίζει τις θεματικές κρουαζιέρες δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην προώθηση του ελληνικού πολιτισμού, της γαστρονομίας, του κρασιού και της ιστορίας της χώρας μας.

Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, το λόγο έλαβε αρχικά ο Κος Κυριάκος Αναστασιάδης, διευθύνων σύμβουλος της Louis Cruises, ο οποίος ανακοίνωσε την καθιέρωση δύο συνεντεύξεων Τύπου, μίας στην αρχή και μίας στο τέλος της τουριστικής περιόδου, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της εταιρείας για ενίσχυση της ενημέρωσης στα θέματα κρουαζιέρας, αφενός μεν λόγω της πολυετούς πείρας και τεχνογνωσίας που διαθέτει, αφετέρου δε εξαιτίας της συμμετοχής της στην Εκτελεστική Επιτροπή της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA).

Ο Κος Κυριάκος Αναστασιάδης περιέγραψε ακολούθως ποια είναι η στρατηγική και οι στόχοι της εταιρείας: «Η φετινή χρονιά αποτελεί ορόσημο για εμάς, καθώς αναλάβαμε την πρωτοβουλία και την καινοτομία να εντάξουμε στα προγράμματά μας μικρά ελληνικά νησιά που, λόγω του μεσαίου μεγέθους των πλοίων μας, μπορούμε να τα προσεγγίσουμε χωρίς να διαταράσσεται η ηρεμία του φυσικού περιβάλλοντος αλλά και η τοπική πολιτιστική ιδιαιτερότητα. Η ήπια αυτή τουριστική ανάπτυξη, πάντα με γνώμονα το σεβασμό στο περιβάλλον, και η αποσυμφόρηση κορεσμένων προορισμών πιστεύουμε ότι θα πρέπει να τύχουν της στήριξης του κράτους με τη διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών, προκειμένου να αξιοποιήσει η Ελλάδα το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην κρουαζιέρα».

Στη συνέχεια μίλησε για τις 454.318 επιβάτες που διακίνησε το 2013 η εταιρεία, πραγματοποιώντας 659 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια και κατέχοντας το 90% του home porting στην Ελλάδα με 95.557 επιβάτες. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Louis Cruises, για φέτος αναμένονται 820.000 επισκέψεις επιβατών σε ελληνικά λιμάνια, από τους οποίους οι 150.000 θα είναι home porting (προσμετρώντας και τα πλοία που ναυλώνει και διαχειρίζεται για λογαριασμό της Thomson Cruises). Παράλληλα, επισήμανε την ετήσια συνεισφορά της εταιρείας στην εθνική οικονομία, που ανήλθε μόνον πέρσι, σε χρονιά κρίσης, σε 76 εκατομμύρια ευρώ, που αφορούν τόσο στις δαπάνες επιβατών της όσα και στα άμεσα λειτουργικά έξοδα που περιλαμβάνουν ναυπηγοεπισκευές που μόνο πέρσι άγγιξαν τα 17 εκ. ευρώ, ενώ οι συνολικές επενδύσεις από το 2007, έτος ίδρυσης της εταιρείας, αγγίζουν τα 400 εκατομμύρια ευρώ.

Και ο Κος Αναστασιάδης κατέληξε τονίζοντας ότι «μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που βιώνει η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, είναι εξαιρετικής σημασίας ότι μια εταιρεία με έδρα τον Πειραιά και με αφετηρία ελληνικά λιμάνια προσφέρει μια πολύπλευρη ενίσχυση της οικονομίας, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο».

Από την πλευρά του, ο Κος Πυθαγόρας Νάγος, διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας, ανέλυσε τα περσινά στοιχεία των επιβατών και παρουσίασε τις εκτιμήσεις για το 2014, εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι θα είναι μία ικανοποιητική χρονιά για τη Louis Cruises. Όπως δήλωσε, οι επιβεβαιωμένες κρατήσεις με ονόματα δείχνουν μια αύξηση της τάξης του 20%, και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό τόσο για την πορεία της εταιρείας όσο και για την εθνική οικονομία.

Στη συνέχεια παρουσίασε τα νέα προγράμματα με την ονομασία «Ειδυλλιακό Αιγαίο», όπου, όπως ανέφερε, «τοποθετούμε για πρώτη φορά στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας νέους προορισμούς καθώς 28 ολόκληρα χρόνια τα κρουαζιερόπλοια πήγαιναν μόνο σε Σαντορίνη, Μύκονο και 3-4 ακόμα γνωστά νησιά. Καλούμε λοιπόν τους επιβάτες μας να γνωρίσουν εννέα νέους προορισμούς, όπως είναι η Κως, η Χίος, η Μήλος, η Σύμη, η Ίος, η Σάμος, η Σύρος, το Bodrum και το Cesme». Επίσης, παρουσίασε τις συνεργασίες με ελληνικές εταιρείες σε μια προσπάθεια περαιτέρω ενίσχυσης και προώθησης των ελληνικών προϊόντων ουσιαστικά σε όλον τον κόσμο, καθώς πάνω από 148 εθνικότητες ταξιδεύουν με τη Louis Cruises. Τέλος, παρουσίασε τις 60 θεματικές κρουαζιέρες που έχει εντάξει η εταιρεία στα προγράμματά της για το 2014. Ο Κος Νάγος ανέφερε τα εξής: «Στόχος μας είναι να γνωρίσουν οι επιβάτες μας καλύτερα τους μοναδικούς μας προορισμούς, να ζήσουν και να ακούσουν πραγματικά τις ιστορίες τους. Θέλουμε να ζήσουν αληθινές, αξέχαστες εμπειρίες μέσα από την αρχαιολογία, την ιστορία, τα ήθη και τα έθιμα, μέσα από την παραδοσιακή μουσική και το χορό, την τοπική κουζίνα, τα κρασιά της Ελλάδας, το ούζο και τη σύγχρονη ελληνική μουσική».

Στο σημείο αυτό παρουσίασε ορισμένους από τους εκπροσώπους των θεματικών αυτών ταξιδιών που παρευρέθησαν στη συνέντευξη Τύπου, όπως το Λύκειο Ελληνίδων και την πρόεδρό του, Κα Ελένη Τσαλδάρη, η οποία δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γιατί μια εταιρεία όπως η Louis Cruises, που κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του τουρισμού, θεωρεί σημαντικό να γνωρίσουν οι επιβάτες της την ελληνική παραδοσιακή κληρονομιά: το ένδυμα, διαφορετικό σε κάθε περιοχή, τη μουσική, αλλά και το χορό. Και για να το πετύχει αυτό, επιλέγει να συνεργαστεί με το Λύκειο των Ελληνίδων, έναν πολιτιστικό φορέα που μετρά 103 χρόνια δημιουργικής προσφοράς».

Συγκινητικό ήταν και το μήνυμα που απέστειλε ο γνωστός μουσικοσυνθέτης Θανάσης Πολυκανδριώτης, ο οποίος, εκτός από τις μουσικές παραστάσεις, θα πραγματοποιήσει και εν πλω διαλέξεις για την ιστορία της λαϊκής μουσικής. Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά: «Κάποιοι είπαν Ελλάδα χωρίς μπουζούκι δε γίνεται. Εγώ λέω μπουζούκι και λαϊκή μουσική παράδοση είναι ο λαϊκός πολιτισμός μας. Και αυτό θέλουμε να διαφυλάξουμε, αλλά και να προωθήσουμε σε όλον τον κόσμο».

Τέλος, ένα σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε και ο Κος Βασίλης Κανελλακόπουλος, συνιδιοκτήτης της εταιρείας Κτήμα Μερκούρη Α.Ε., ο οποίος θα αναλάβει τη μύηση των επιβατών στο ελληνικό κρασί. Ευχαρίστησε και αυτός με τη σειρά του την εταιρεία για την τιμή να συμμετέχει σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον «θεματικό ταξίδι» πολιτισμού και γευσιγνωσίας.

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024